Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. Zakupów
Firma: Trust Consulting HR miejsce pracy: Rzeszów
Trust Consulting HR od ponad 13 lat wspiera swoich Klientów w zakresie rekrutacji na każdy szczebel zarządzania, do każdego działu funkcjonalnego, w wielu różnych branżach. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Zakupów
okolice Rzeszowa
Zakres obowiązków :
realizacja polityki zakupowej przyjętej przez firmę
prowadzenie ewidencji zakupionych produktów zgodnie z przyjętymi w przedsiębiorstwie normami
analiza rynku potencjalnych dostawców
zarządzanie dostawcami (selekcja, negocjacje handlowe, składanie zamówień)
koordynacja wszystkich kwestii związanych z zakupami z funkcjonującym zespołem inżynieryjnym
dodatkowo zadania związane z finansami spółki
Wymagania:
doświadczenie na podobnym stanowisku w branży technicznej
wykształcenie kierunkowe (ekonomia, handel lub księgowość)
bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
wysoko rozwinięte umiejętności prowadzenia negocjacji oraz pracy w zespole
prawo jazdy kat. B
Nasz Klient w zamian oferuje
pracę w oparciu o umowę o pracę
ciekawe oraz zróżnicowane zadania w młodym i zmotywowanym zespole
możliwość dodatkowych szkoleń
atrakcyjne wynagrodzenie
Osoby zainteresowane, spełniające w/w kryteria prosimy o przesłanie swojego CV na adres: marketing@trustconsulting.pl
W tytule maila prosimy o podanie nazwy stanowiska!
Pozostałe oferty pracy w firmie Trust Consulting HR
Specjalista ds. Zakupów w firmie: Trust Consulting HR miejsce pracy: Rzeszów
30-08-2013
Specjalista ds. Finansowych w firmie: Trust Consulting HR miejsce pracy: Rzeszów
30-08-2013
Data dodania: 16-08-2013
Wyświetleń: 1322
Wyświetleń: 1322