Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. procesu zarządzania kapitałem

Firma: Bank Pocztowy S.A. miejsce pracy: Rzeszów

Specjalista ds. procesu zarządzania kapitałem
Miejsce pracy: Rzeszów
Twój zakres obowiązków
  • koordynacja realizacji procesów wewnętrznych związanych z zarządzaniem kapitałem i procesem ICAAP,
  • opracowywanie analiz i raportów w zakresie zarządzania kapitałem,
  • dostosowywanie Banku do przepisów prawa oraz regulacji nadzorczych dla instytucji finansowych w zakresie wymogów kapitałowych i zarządzania kapitałem,
  • wyliczanie miar adekwatności kapitałowej oraz rozwój metodyk szacowania kapitału,
  • współpraca przy realizacji testów warunków skrajnych,
  • koordynacja przygotowania oraz aktualizacji tzw. planów naprawy,
  • wspieranie jednostek Banku w zakresie zagadnień dotyczących zarządzania kapitałem,
  • udział w procesie planowania finansowego w zakresie wymogów kapitałowych.
Nasze wymagania
  • doświadczenie zawodowe w sektorze bankowym w zakresie zarządzania kapitałem,
  • znajomość regulacji prawnych w zakresie zarządzania kapitałem oraz procesu ICAAP i tworzenia planów naprawy,
  • praktyczna wiedza na temat procesów związanych z zarządzaniem kapitałem,
  • dobra znajomość Pakietu MS Office (MS Excel, MS Word oraz MS PowerPoint),
  • znajomość zagadnień związanych z analizą baz danych, raportowaniem i wizualizacją danych,
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: matematyka, statystyka, ekonometria, metody ilościowe, zarządzanie ryzykiem, ekonomia),
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i zaangażowanie.
Mile widziane
  • znajomości Visual Basic.
To oferujemy
  • pracę w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracy,
  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
  • pracę hybrydową w jednym z naszych biur (Bydgoszcz, Łódź, Warszawa) lub w pełni zdalną,
  • bogaty pakiet benefitów.

Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.

Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.



Pozostałe oferty pracy w firmie Bank Pocztowy S.A.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
Etat Doradca Klienta w firmie: Bank Pocztowy S.A. miejsce pracy: Rzeszów 05-06-2023

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 18-11-2022
Wyświetleń: 143