Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Referent ds. administracji

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie miejsce pracy: Rzeszów

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Referent ds. administracji
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/23/1207
OBOWIĄZKI:
prace administracyjno biurowe, obsługa interesantów w sekretariacie, centrali telefonicznej, poczty przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i opisywanie faktur w systemie komputerowym, archiwizacja dokumentów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU MICROSOFT OFFICE
Uprawnienia: PRAWO JAZDY KAT. B


Wymagania inne:

PO ZAKOŃCZONYM STAŻU PRACODAWCA ZAPEWNIA ZATRUDNIENIE Miejsce stażu MAKARONY POLSKIE S.A. Rzeszów ul. Podkarpacka 15aStaż realizowany w ramach projektu pn. Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu rzeszowskiego (I)" realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027", Działanie 7.1 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy. Grupa docelowa: Zgodnie ze Specyficznymi Kryteriami Dostępu dla Działania 7.1 co najmniej 80% uczestników projektu będą stanowiły osoby zarejestrowane w PUP Rzeszów jako bezrobotne należące do grup znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy tj.: osoby młode, do 30 r. ż.; osoby starsze, powyżej 55 r. ż.; osoby długotrwale bezrobotne; kobiety; osoby z niepełnosprawnościami; osoby o niskich kwalifikacjach. Oferta stażu skierowana do osób zrejestrowanych w PUP Rzeszów.

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 565 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie



Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 27-03-2023
Wyświetleń: 119