Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Referent ds. administracyjnych
Firma: PGE Dystrybucja S.A. miejsce pracy: Rzeszów
PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów / Rejon Energetyczny Rzeszów
poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku
Referent ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Rzeszów
Twój zakres obowiązków:
- prowadzenie całości zagadnień w zakresie obsługi kancelaryjnej Rejonu, w tym w szczególności:
- doręczenie korespondencji osobie dekretującej pisma,
- rozdział przyjętej korespondencji według dekretacji Dyrektora Rejonu w rejestrze kancelaryjnym,
- ewidencjonowanie zadekretowanej korespondencji i przekazywanie jej do właściwych komórek organizacyjnych,
- przekazywanie korespondencji wewnętrznej pomiędzy komórkami organizacyjnymi Rejonu,
- przyjmowanie i rejestrowane przesyłek (pism) przeznaczonych do wysyłki,
- wysyłanie korespondencji zgodnie z przekazanymi dyspozycjami,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych w zakresie obsługi kancelaryjnej.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie zawodowe w pracy biurowej,
- mile widziane doświadczenie w pracy w systemach kancelaryjnych,
- znajomość pakietu MS Office.
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- przyjazną atmosferę pracy,
- pakiet benefitów pozapłacowych.
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Rzeszów
Praca Stalowa Wola
Praca Referent ds. administracyjnych
Praca Przemyśl
Praca Pracownik Biurowy
Praca Rzeszów
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Pozostałe oferty pracy w firmie PGE Dystrybucja S.A.
Data dodania: 23-02-2023
Wyświetleń: 274
Wyświetleń: 274