Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta BDC (Business Development Center)
Firma: G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o. miejsce pracy: Rzeszów
Wiodący dealer z Rzeszowa obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta BDC (Business Development Center)
OPIS STANOWISKA:
- Kontakt telefoniczny z klientami działu serwisu, sprzedaży
- Umawianie wizyt serwisowych
- Umawianie jazd testowych
- Wstępna diagnoza potrzeb klienta
- Badanie jakości serwisu i działu handlowego
- Zarządzanie kalendarzem mechaników
- Dbanie o najwyższe standardy obsługi klienta
- Codzienna praca w systemie CRM
- Współpraca z innymi działami w firmie
WYMAGANIA:
- Swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych
- Bardzo dobra dykcja
- Obsługa komputera i programu Excel oraz Outlook
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego
- Nie wymagamy doświadczenia w motoryzacji
OFERUJEMY:
- Perspektywę zdobycia doświadczenia w stabilnej firmie będącej liderem na rynku
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów/projektów
- Perspektywę rozwoju i awansu
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych podnoszących kwalifikacje zawodowe
- Szeroki pakiet socjalny: karta sportowa, dofinansowanie posiłków, program emerytalny finansowany przez Pracodawcę, spotkania integracyjne, Mikołajki, wycieczki
Praca Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta BDC (Business Development Center)
Praca Przemyśl
Praca Doradca Serwisowy Rzeszów
Praca Recepcjonistka / Recepcjonista
Praca Rzeszów
G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o.
Praca Stalowa Wola
Pozostałe oferty pracy w firmie G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o.
Data dodania: 02-03-2023
Wyświetleń: 275
Wyświetleń: 275