kandydatów
Konsultant helpdesk
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie miejsce pracy: Rzeszów
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Uprawnienia: Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Wymagania inne:
wykształcenie techniczne, np. informatyka, inżynieria produkcji lub pokrewne, przynajmniej roczne doświadczenie w pracy w kontakcie z klientem, np. w dziale helpdesk, Jeśli spełniasz następujące wymagania:na co dzień wykazujesz się empatią, dociekliwością i analitycznym podejściem do identyfikowania potrzeb oraz rozwiązywania trudności IT klientów,»jesteś osobą dokładną, zorganizowaną i odpowiedzialnie podchodzisz do powierzonych zadań,»trafnie ustalasz priorytety,»a dodatkowo chętnie poszerzasz swoją wiedzę na temat nowych technologii IT,
Rzeszów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Wyświetleń: 230