kandydatów
Inspektor wojewódzki
Firma: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie miejsce pracy: Rzeszów
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
• praca administracyjno–biurowa w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
• obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka),
• wyjazdy w teren w celu dokonywania kontroli,
• kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym, na V piętrze Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. W przypadku wykonywania obowiązków służbowych poza siedzibą Urzędu, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.
Zakres zadań
- prowadzi sprawy organizacyjne, kadrowe i szkoleniowe oraz obsługę kancelaryjno-biurową Inspekcji,
- prowadzi sprawy dotyczące planowania i realizacji części budżetu Wojewody,
- prowadzi sprawy związane z przydzielaniem i rozliczaniem dotacji budżetowych dla jednostek samorządu terytorialnego w celu realizacji przez te jednostki zadań rządowych z zakresu geodezji i kartografii,
- prowadzi sprawy dotyczące nadzorowania prawidłowości wykorzystania finansów sektora publicznego oraz sporządza okresowe analizy, sprawozdania i bilanse z zakresu całości zadań realizowanych i nadzorowanych w Inspekcji,
- prowadzi sprawy socjalno-bytowe pracowników i gospodarcze Inspekcji,
- prowadzi sprawy związane z ewidencjonowaniem i kontrolowaniem załatwienia skarg i wniosków oraz sporządza informacje i sprawozdania w tym zakresie,
- prowadzi sprawy związane z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Inspekcji,
- prowadzi sprawy związane z refundacją długoterminowych zobowiązań budżetu państwa wobec spółdzielni mieszkaniowych związanych z pracami geodezyjnymi i kartograficznymi.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej - powyżej 2 lat
- Znajomość przepisów ustaw: o finansach publicznych, o służbie cywilnej, Kodeks pracy, Kodeks postępowania administracyjnego, o kontroli w administracji rządowej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie.
- Znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność obsługi programów: MS Word, Excel.
Pozostałe oferty pracy w firmie Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Wyświetleń: 165