Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy specjalista

Firma: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie miejsce pracy: Rzeszów

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 115509

Warunki pracy

·       Praca w siedzibie Komendy, w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30.


·       Praca administracyjno-biurowa.


·       Obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych powyżej 4 godzin dziennie, Praca przy komputerze wymagająca wysiłku statycznego,


·       Częsty i bezpośredni kontakt z petentem zewnętrznym,


·       Praca pod presją czasu,


·       Wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentów.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


Praca przy komputerze, oświetlenie naturalne/sztuczne. Budynek, w którym znajdują się pomieszczenia biurowe Komendy zlokalizowane są na I piętrze, budynek nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich).

Zakres zadań

  • Prowadzenie Kancelarii Ogólnej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie,
  • Prowadzenie sekretariatu Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie,
  • Prowadzenie archiwum zakładowego i spraw związanych z archiwizacją dokumentów,
  • Prowadzenie kalendarza spotkań Komendanta Miejskiego PSP w Rzeszowie oraz czuwanie nad jego realizacją,
  • Udzielanie informacji interesantom a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych,
  • Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem świadczeń ratowniczych zgodnie z ustawą o ochotniczych strażach pożarnych, w tym obsługa w Systemie Świadczeń Ratowniczych (SSR) – Fortech,
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z użytkowaniem, ewidencjonowaniem, przechowywaniem i likwidacją pieczęci i stempli,
  • Prowadzenie dokumentacji z zakresu dyscypliny służby i pracy zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla jednostek PSP,
  • Ewidencjonowanie czasu pracy pracowników cywilnych,
  • Obsługa komputera, poczty elektronicznej, protokołu FTP, ePUAP, PUE ZUS, SSR - Systemu Świadczeń Ratowniczych, eNADAWCA Poczta Polska,
  • Archiwizacja dokumentacji Wydziału Organizacyjno – Kadrowego,
  • Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, w tym prowadzenie ewidencji skarg i wniosków,
  • Opracowywanie danych do sprawozdań i planów w zakresie wykonywanych zadań,
  • Przygotowywanie projektów zaproszeń, listów okolicznościowych, listy gości do zaproszeń, materiałów informacyjnych, redagowanie standardowych pism i przepisywanie zleconych tekstów,
  • Obsługa uroczystości, spotkań okolicznościowych, narad, odpraw, konferencji organizowanych przez Komendę Miejską PSP w Rzeszowie,
  • Prowadzenie kroniki Komendy Miejskiej PSP w Rzeszowie,
  • Rozdział prasy, publikatorów, aktów prawnych i innych dokumentów do poszczególnych komórek organizacyjnych,
  • Prowadzenie i ewidencjonowanie druków ścisłego zarachowania.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego : na stanowiskach administracyjno-biurowych, w administracji publicznej lub odbyty staż na stanowiskach administracyjno-biurowych lub w administracji publicznej łącznie.
  • Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice, poczty elektronicznej, ePUAP, PUE ZUS, FTP, SSR - Systemu Świadczeń Ratowniczych, eNADAWCA Poczta Polska
  • Znajomość prawa i procedury administracyjnej, w tym znajomość instrukcji kancelaryjnej,
  • Znajomość i umiejętność stosowania przepisów dotyczących funkcjonowania Państwowej Straży Pożarnej, ochrony przeciwpożarowej, służby cywilnej, ustawy o ochotniczych strażach pożarnych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy Kodeks pracy,
  • Biegła obsługa urządzeń biurowych
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Umiejętność skutecznej komunikacji
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Samodzielność na stanowisku pracy
  • Terminowość i rzetelność
  • Nieposzlakowana opinia.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Kurs kancelaryjno-archiwalny
  • Dyspozycyjność
  • Odporność na stres
  • Sprawność działania
  • Wysoka kultura osobista


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 09-02-2023
Wyświetleń: 148