Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Główny specjalista
Firma: Komenda Miejska Policji w Rzeszowie miejsce pracy: Rzeszów
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 117023
Warunki pracy
Stałe stanowisko pracy usytuowane na drugim piętrze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, np. brak wind, brak podjazdów. Praca w pomieszczeniach przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego. Jednozmianowy, ośmiogodzinny system pracy.
Zakres zadań
- Ewidencjonuje elektronicznie czas pracy i absencje pracowników
- Prowadzi akta osobowe pracowników
- Wprowadza i aktualizuje dane osobowe pracowników cywilnych w Systemie Wspomagania Obsługi Policji
- Przygotowuje dokumentację związaną z nawiązaniem (w tym przeprowadzanie naborów do służby cywilnej oraz do pracy na stanowiskach cywilnych), trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy
- Ustala uprawnienia pracowników do nagród jubileuszowych
- Realizuje i nadzoruje przebieg: opisu stanowisk pracy i wartościowania oraz służby przygotowawczej członków korpusu służby cywilnej
- Przygotowuje akta osobowe i spisy zwolnionych pracowników
- Ewidencjonuje i prowadzi zgłoszenia do ubezpieczeń
- Przeprowadza nabory do służby cywilnej oraz do pracy na stanowiskach cywilnych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w komórce kadrowej administracji publicznej
- Umiejętność interpretacji przepisów prawnych w zakresie ich stosowania
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość ustawy o Policji
- Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
- Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- Znajomość przepisów prawa pracy
- Znajomość systemu ubezpieczeń społecznych oraz programu Płatnik
- Wiedza z zakresu prowadzenia akt osobowych
- Kreatywność, komunikatywność, odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole
- Terminowość i dyscyplina pracy
- Wysoka kultura osobista
- Łatwość komunikacji,
- Umiejętność obsługi komputera,
- Umiejętność redagowania pism,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Administrator w Dziale HR Rzeszów
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Rzeszów
Praca Główny specjalista
Praca Stalowa Wola
Praca Przemyśl
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
Data dodania: 07-03-2023
Wyświetleń: 123
Wyświetleń: 123